2011. augusztus 1., hétfő

Bejelentés és életjeladás

Élünk, és szégyelljük, hogy júliusban semmivel nem rukkoltunk elő....
Mindenesetre készül a Ningyo Ouji utolsó fejezete. Az Umi yori mo fukaku jelenleg stagnál, mert nincs angol fordítás amiből dolgozhatnánk. A Saa koi ni Ochitamaéval kedvhiány miatt nem haladunk. Szörnyen bajos a szerkesztése. Bara no tameni-vel akarunk jelentkezni augusztusban. A Chintsubuval és a Magical Travel boy-jal Chiyo-chan majd lejátssza csatáit. De szerintem nem a közeljövőben. Bár ki tudja.
Tervezett projektek közzé bekerült a Konbini-kun. Annyira megszerettük, hogy le kellett csapni rá. Borzasztó.xD

Baragon

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

^_^ Na szééép... Itt a vakáció, ti meg tunyultok. (Tudom, én is azt tettem jó ideig.) A tervezett projekt jól hangzik. XD Csak nekem valahogy a pesti kombínók jutnak először eszembe a címről. Remélem, azért hamar kapunk frisset! *gonosz* Ja! És kicsit késve, de boldog szülinapot nektek! *chu*

Baragon írta...

Ajjé de még mekkora tunyulás.
ÓÓÓ miért mondtad a kombínókat?!
Mostmár nekem is az jut eszembe róla.xD