2011. június 6., hétfő

Frissítés - Pretty scoop! 2.extra

Sziasztok!

Elég rég került ki ide friss, de nem taglalnám. Szívszorítóan ünnepélyes szavakat akartam idegépelni, míg tölti fájlmegosztóra a frisst, de én ehhez nem értek.xD Csak annyit írnék, hogy szépen elsikkasztottunk a szülinapi frisst. Ami május 4-én volt. orz Szóval két éve fordítunk emberek.:D (hosszú hiatus-okkal.:) Ezen alkalomból meglepnénk titeket a pretty scoop utolsó extrájával, a Snow flower-rel. És a Saa koi ni ochitamae 1. dráma cd-jével.
A snow floweren nagyon gondolkoztunk, hogy lefordítsuk -e, mert már más csapat már fordította. De jó tüzetes guglizás után sem leltem meg a fordításuk, csak a régi oldaluk. Szóval remélem nem lesz harag, amiért újra elővettük azt, amit már ők egyszer megcsináltak.
A napokban meg meglepő módon Deviantarton ráleltem a Saa koi dráma cd-k letölthetőségére. Már régebben kerestem őket és mostmár meg is halgathattuk Chiyo-val őket. Meglepően jók a karakterek hangjai. Noboru és Yuuki biztos nektek is tetszeni fog. Az ikrek fülsiketítőek, és a fél gárda lány. Noboru összes testvérének női seiyuu-ja van.:P De megéri belehallgatni én azt mondom.:)

Frissítés:

Véleményeket kérünk a Saa koi dráma cd-ről!:D

Nincsenek megjegyzések: